ΜΟΝΤΕΛΑ HONDA

CBR 1000RR-R

Το πιρούνι Öhlins NPX χρησιμοποιεί σύστημα απόσβεσης υπό πίεση, το οποίο προσφέρει μείωση της δημιουργίας φυσαλίδων στο λάδι (σπηλαίωση), για σταθερό έλεγχο της απόσβεσης και βελτιωμένη απορρόφηση των κραδασμών στις υψηλές ταχύτητες. Η αίσθηση πρόσφυσης του εμπρός τροχού έχει επίσης βελτιωθεί. Το πίσω αμορτισέρ προέρχεται ομοίως από την Öhlins: η πάνω βάση εδράζεται στο πίσω τμήμα του κινητήρα για βελτιωμένο έλεγχο στις υψηλές ταχύτητες.

Πανίσχυρη δύναμη πέδησης παρέχουν οι τελευταίες ακτινικά τοποθετημένες monobloc δαγκάνες εμπρός φρένων Brembo Stylema με τα τέσσερα έμβολα. Συνδυάζονται με μανέτα και αντλία φρένου της Brembo. Οι δαγκάνες διατηρούν την απαιτούμενη ακαμψία αλλά είναι κατά 7% ελαφρύτερες, με μικρότερο όγκο εσωτερικού υγρού για πιο άμεση απόκριση.

Το αλουμινένιο ψαλίδι – που βασίζεται στο αντίστοιχο της RC213V-S – είναι κατά 30,5 χλστ. μεγαλύτερο, στα 622,7 χλστ. αλλά διατηρεί το ίδιο βάρος με πριν. Η οριζόντια ακαμψία έχει μειωθεί κατά 15%, ενώ η κάθετη ακαμψία διατηρείται για να διασφαλίζει εξαιρετική πρόσφυση στον πίσω τροχό – και την ανάλογη αίσθηση.

Η CBR 1000RR-R Fireblade SP είναι εξοπλισμένη με Launch Control για αγωνιστικές εκκινήσεις. Περιορίζει τις στροφές του κινητήρα στις 6.000, 7.000, 8.000 ή 9.000 σαλ. (προκαθορισμένα σημεία), ακόμα και με τέρμα γκάζι, ώστε να επικεντρώνεστε μόνο στη χρήση του συμπλέκτη και στα φώτα εκκίνησης. Ένα quickshifter περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό, και οι επιδόσεις έχουν βελτιστοποιηθεί με γνώμονα την απόδοση στην αγωνιστική πίστα και την αξιοπιστία.

Για μεγαλύτερη ευελιξία (και μαζί με το Rear Lift Control) το ABS διαθέτει δύο επιλέξιμα προγράμματα: το SPORTS mode εστιάζει στις επιδόσεις στο δρόμο, με υψηλή ισχύ πέδησης και λιγότερες διαμήκεις κλίσεις (pitching), ενώ το TRACK mode προσφέρει ισχύ και αίσθηση πέδησης κατάλληλες για αγωνιστικά σιρκουί. Και τα δύο ελέγχονται ηλεκτρονικά από τη μονάδα Inertial Measurement Unit (IMU) έξι αξόνων.

XL 750 TRANSALP

Η ανάρτηση είναι κορυφαίας ποιότητας: ανεστραμμένο πιρούνι Showa 43mm SFF-CA USD και πίσω αμορτισέρ με μοχλικό Pro-Link. Οι διπλές, διπίστονες δαγκάνες προσφέρουν αποτελεσματική ισχύ φρεναρίσματος, ενώ τα ελαστικά, 90/90-21 εμπρός και 150/70-18 πίσω, παρέχουν ευελιξία εντός και εκτός δρόμου.

Ελαφρύ, ατσάλινο πλαίσιο τύπου «διαμάντι», βάρους 18.3kg με ενσωματωμένο υποπλαίσιο. Ανεστραμμένο πιρούνι Showa 43mm SFF-CA USD και πίσω αμορτισέρ με μοχλικό Pro-link, και τα δύο με ρύθμιση προ-φόρτισης. Διπίστονες εμπρός δαγκάνες/κυματοειδείς δίσκοι 310mm, μονοπίστονη δαγκάνα/πίσω δίσκος 256mm

Το φέρινγκ και το «σώμα» της μοτοσυκλέτας σε προστατεύουν από τον αέρα, προσφέρουν άνεση στο δρόμο, αλλά και εκτός δρόμου. Το ύψος της ζελατίνας είνα ιδανικό για ανεμπόδιστη ορατότητα και άριστη προστασία από τον αέρα.

Η Ηλεκτρονική Διαχείριση Γκαζιού, Throttle By Wire, προσφέρει πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων για τον αναβάτη τα οποία περιλαμβάνουν 5 riding modes, εκ των οποίων τα 4 περιέχουν προκαθορισμένους συνδυασμούς Ισχύος Κινητήρα , Φρένου Κινητήρα, ABS και του Honda Selectable Torque Control με ενσωματωμένο Wheelie Control (έλεγχο ανύψωσης εμπρός τροχού. Το 5ο ‘User’ mode επιτρέπει στον αναβάτη να ορίσει τον δικό του επιθυμητό συνδυασμό.

X-ADV

Αιχμηροί, διπλοί προβολείς LED φωτίζουν το δρόμο με τεχνολογία Daytime Running Lights (DRL). Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα προσφέρει τώρα 21 λίτρα και χωρά ένα full-face κράνος τύπου adventure. Επίσης υπάρχει μία θύρα USB Type-C για τη φόρτιση του κινητού σου.

Με δυνατότητα σύνδεσης με τη συσκευή σου, το σύστημα Honda Smartphone Voice Control (διαθέσιμο μόνο με συσκευές Android) διατηρεί την επαφή σου με κάθε τι σημαντικό, ενώ είσαι εν κινήσει. Μπορείς να διαχειρίζεσαι τα riding modes γρήγορα και εύκολα, και να εξατομικεύεις τις πληροφορίες στην οθόνη σύμφωνα με τις προτιμήσεις σου.

Όλες οι μικρές λεπτομέρειες είναι αυτές που κάνουν τη διαφορά. Μπορείς να έχεις το Smart Key στην τσέπη σου. Αυτό διαχειρίζεται τον κεντρικό διακόπτη, ξεκλειδώνει την τάπα του ρεζερβουάρ και τη σέλα, ενώ ανοίγει και την προαιρετική κεντρική βαλίτσα (Smart Top Box). Τα πίσω φλας διαθέτουν Emergency Stop Signal (ESS), που ενεργοποιεί τα πίσω αλάρμ σε ένα απότομο φρενάρισμα. Το σύστημα προσαρμόζεται για βροχερό καιρό, ενώ τα φλας ακυρώνονται αυτόματα.

SUPER CUB C125

Αυτός είναι ο λόγος που περισσότερα από 100.000.000 παπιά έχουν κατασκευαστεί τα τελευταία 60 χρόνια.

Είναι όμως και ο λόγος που οδήγησε στην αναβίωση του θρύλου. Το νέο Super Cub C125 εκφράζει τη στυλιστική εξέλιξη του επαναστατικού δικύκλου, που έγινε αγαπητό στο πέρασμα αυτών των 6 δεκαετιών και είναι έτοιμο να κυριαρχήσει στα πολύβουα αστικά κέντρα της Ευρώπης. Η θέση οδήγησης είναι όρθια και παρέχει εξαιρετική ορατότητα. Το τιμόνι διαθέτει αντικραδασμικό σύστημα για ξεκούραστη καθημερινή οδήγηση. Ο πλήρης φωτισμός LED και το Honda Smart Key που ελέγχει την ανάφλεξη και το immobilizer χωρίς τη χρήση συμβατικού κλειδιού, προσθέτουν τη σύγχρονη πινελιά. Το σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, το τηλεσκοπικό πιρούνι, τα διπλά πίσω αμορτισέρ και οι 17 ιντσών τροχοί αλουμινίου με tubeless ελαστικά, εξασφαλίζουν τέλειο χειρισμό. Ο αξιόπιστος κινητήρας των 125 κ.εκ. είναι εξαιρετικά οικονομικός στην κατανάλωση καυσίμου, προσφέροντας τη δυνατότητα κάλυψης 66,7 χλμ. / λίτρο καυσίμου (WMTC mode). Ο αυτόματος φυγοκεντρικός συμπλέκτης προσφέρει ξεκούραστο χειρισμό του κιβωτίου 4 σχέσεων. Στον βασικό εξοπλισμό, περιλαμβάνεται ενσωματωμένος εργοστασιακός συναγερμός, που ελέγχεται από το κλειδί Smart Key.

Scroll to Top